Om oss

Regnbuen Barnehage Mosjøen AS er en to-avdelings privat barnehage som åpnet høsten 1991. Eierne er privatpersoner og bedrifter. Største aksjonær er Mosjøen Videregående skole. Barnehagen har 42 plasser og barna er fordelt på to avdelinger med barn i alderen 1-5 år. Vi er godkjent som helsefremmende barnehage og et trygt og inkluderende barnehagemiljø vektlegges høyt. Barnehagen har en flott beliggenhet og ligger sentralt til på Skjervengan med kort gangavstand til ulike turområder som brukes aktivt. Regnbuen barnehage har et veldig stabilt personale og et godt arbeidsmiljø.

Søke barnehageplass

Regnbuen barnehage er med i samordna opptak i Vefsn kommune. For å søke plass må du gå inn på hjemmesiden til Vefsn kommune og søke elektronisk.

www.vefsn.kommune.no

Søknadsfrist for hovedopptaket er 20.februar.